суббота, 18 ноября 2023 г.

Оригінальні привітання з новим роком 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Нехай старий рік бере з собою -

Смаки, біль і турбота,

І Новий рік принесе вам

Як подарунок, радісні ноти!


Щоб заробити гроші повний гаманець

Любов величезна і взаємна,

І в лотереї пощастило

І цілий рік здоров’я для вас сили!


Нехай прийде нове щастя

І він наповнить душу теплом,

І добрий дід Мороз

Нехай він виконує всі бажання!


Нехай бажання здійснюються в новому році,

У колі родичів, друзів, сидячи біля каміна,

Бути оточеним любов’ю та увагою

З гарячою чашкою чаю та солодким мандарином.


Я хочу насолодитися чарівною атмосферою,

Нехай новий рік здійснює всі мрії.

Щастя і веселощі, вони згортаються навколо вас,

Частинка доброти буде залучена з ними.


Магічний, класний рік

Бажаю тобі від серця.

Нехай погода буде морозною

Нехай сніжна куля лежить скрізь!


Чарівний настрій

Нехай вас не залишають.

Любов, здоров'я, удача

Нехай пропозиція не закінчиться!


Я бажаю в новому році, але чого побажати?

У вас є все і щастя, і все на щастя.

Можливо, ніколи не втрачати серце.

І розфарбуйте своє життя в прекрасному кольорі.


Так що цей рік є з нуля,

А ти, так що ви записуєте багато балів.

Так що є все кохання та краса,

Так що щастя тут, а не для порогу.


Так що є всі кольори, палітра - це все

І кисті, так що натхнення.

Так що старий рік погано забирає

Він залишив тобі все, що солодке для серця.


Так що в будинку було процвітання та комфорт.

Більше здоров'я, так, здоров’я багато!

Є лише хороша річ.

І нехай ваше життя буде занадто суворим.


Нехай її балування частіше ти

І радість невкритої прийде.

Так що все було Ригою та Провансом.

І рік для вас буде дуже успішним


Щастя, радість, удача,

Бажаю бойовому настрою

Без проблем і без турбот,

Святкуйте кожен новий рік.


У колі родичів, у колі друзів,

Будинок завжди сповнений гостей

Так що з посмішкою на губах,

Світло радості в очах.


Я хотів би не захворіти

Все, що я хочу мати,

Любити і любити

Дні такі унікальні.


Нехай це буде цілий рік удачі,

Тільки станьте для вас багатшими

Доля рятує вас від неприємностей

Життя не грубо.


Бажаю тобі щастя не вимірювати

Завжди вірить від серця,

Цілі просто досягають

І ти завжди перемагаєш.


Бажаю тобі здоров’я і лише

Взагалі не порушив проблему

Заробляйте на всьому, що я хотів

Вся планета навколо вас крутилася.


Не зупиняйте вас у диво,

Двері погано загнати все,

Так що це не відбувається в житті,

Бажаю, щоб ти не втрачав серця цілий рік.


Нехай світло світить у ваших газах,

У душі вогонь любові горить

Нехай життя надихає подвиг

І тісні компліменти кажуть.


Бажаю вам не захворіти і один раз

Здоров'я, щоб пишатися

Не піддався зневірості і злого ока,

І кожен день, щоб щиро розважитися.


Нехай вам пощастить цілий рік

Не відповідайте неприємностям,

Жити без горя і неприємностей

І лише посмішка.


Здоров'я не провалюється

Частіше були з родичами

І все завжди пощастило у всьому

Вони не забували про радість.


Я хочу вірити в чудеса

Є якісь мрії, які здійснюються

Очі світяться від щастя,

І у важку годину не плутайте.


Бажаю моря щастя

Бажаю океанській любові

І не крапля до негоди,

І ти пощастиш руками.


Нехай вітри забирають вітри

Урагани неприємностей розсіюються

Друзі дозволяють їм прийти на допомогу,

Коли їх сильно очікують.


Не знаю втрат і розлуки,

Не розлучайте їх рідні століття

Не відчувайте болю та мук,

І лише щиро закохується.


Нехай щастя стукає у двері

І нехай він оселився в будинку назавжди

Головне, що ти завжди просто віриш у себе,

І це щастя буде нескінченним.


Нехай круглий танець кружляє посміхається

Ацарт горить в очах вогню,

І нехай ЖИТТЯ ВАРПОЛУ,

Тільки радість і успіх обіцяють вам.


Родина, друзі дозволяють їм бути поруч,

Допомога продовжиться у важкий час,

Нехай вони не забувають посміхнутися,

І вони щиро зустрічаються щоразу.


Фото листівка на Новий рік 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий