суббота, 18 ноября 2023 г.

Крутий смс з новим роком 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Новий рік подарує радість

Щастя в житті та мирі

Він принесе лише солодкість,

Натхнення, рідний сміх.


Новий рік обіцяє удачі

Повністю здійснює всі мрії.

Він вирішить усі завдання,

Подаруватиме любов і тепло.


Щороку ми святкуємо

Поява змін.

Ми очікуємо з бурхливим

Новорічний явище:


Круглі, пахнуть їли

А куранти - це звучна битва.

Ми очікуємо цілий рік

Це свято пустотливе.


Ось він на порозі -

Новий чекає треку!

Нехай усі тривоги тануть

З новим роком вас, друзі!


Дозвольте вам щастя в новому році

З головою повідомлятиметься

І він приручить ковдра

Від проблем і від негараздів.


Бажаю вам не захворіти

Розбагатіти якнайшвидше

І під зеленою ялинкою

Зробіть мрії, щоб встигнути!


Щастя, тепло і веселощі,

Удачі, бажання.

Добре, комфорт і добре -

З родичами взаєморозуміння.


Я хочу привітати з Новим роком

Нехай життя піде в самому розпалі!

Я хочу жити цілий рік

Без смутку, неприємностей і турбот.


Я хочу побажати напередодні Нового року,

Так що неприємності з смутком кинуться, все

Щоб новий рік мав щастя та радість дарувати

І ти був веселий і сповнений сили.

Найсильніший здоров'я. Грошовий мішок

Так що Діда Мороза швидко чистить вас.


Нехай чудовий відпочинок Новий рік -

Щастя і процвітання будинку несуть,

А також любов, тепло, удача,

Сміх, посмішки, позитивні додаткові!


Добрий дідусь мороз вночі

Дивіться, як гроші поставлять вас під ялинку,

Міцне здоров’я, добре, комфорт,

Ну, діти знайдуть вранці:


Солодкі солодощі та іграшки,

Феєрверки, мішура, сухарі,

Казка, магія та натхнення,

І, звичайно, радість з настроєм!


Вітаю з Новим роком

І я бажаю тобі всього мого серця

Нехай він буде найдобрішим

Щастя принесе з собою!


Під кумедним танцем сніговиків

Сумка радості трясеться

Так що рідини літають

Тим, хто чекає ялинки!


І обганяє на повороті

З смутком маленький фургон

Усі ваші мрії здійсниться

Він передасть понад мільйон!


Вітаю всіх нас із новим роком

І я бажаю тобі від чистої душі

Щоб обличчя згинали веселощів,

Так що є добрі дні!


Нехай наші бажання здійснюються

Нехай очі світить від щастя,

Нехай неприємності та Насад не впливають

Гроза обходить сторону.


Нехай удача з невидимим Fleur

Покриває всі наші справи

Нехай завдання знаходять рішення

Так що життя повне -розглянуте.


У це свято раз на рік,

Я хочу насолодитися життям

Залиште горе і неприємності позаду,

І в собі немає сумнівів назавжди.


Нехай за святковим великим столом,

Вся родина та люди, близькі до нас, збираються,

Усі негаразди стануть нічим,

Життя дарує щастя на вашу страву.


Нехай куранти будуть збиті

До виконання бажань,

Життя з долею дає нам радість,

І приходь до нас без зволікань.


Бажаю тобі міцного здоров’я

Так що душа завжди тепла,

Щасливого Нового року,

Нехай це буде легко перемогти.


За дверима, нехай удача очікувати

Успіх за рукою в будинку принесе вам

Сміх завжди ходить по коридорах,

І нехай радість назавжди піде назавжди.


Не розлучатися зі своїми близькими,

Зачекайте лише перемоги з життя,

За секунди, навіть для того, щоб не сумніватися

І ваші дні йдуть вперед без проблем.


Фото відкритка на Новий рік 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий