суббота, 18 ноября 2023 г.

Вітаємо з Новим 2024 роком

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

З новим роком з Новим щастям,

Дуже багато радісних моментів.

Щастя, радість, здоров'я

І менш настрої.


Феєрверки та веселощі,

Багато смаколиків навколо

Нехай він дасть натхнення

Новий рік для всіх навколо!


Незабаром настає новий рік,

Як приємно і як чудово!

Він приносить багато турбот

Бажання, складні плани!


Вітаємо хору поспішають,

Любов! Успіхів! Міра!

Всіх благ! Здоров’я! Менше сварки!

Смішне свято для всіх!


Вітаю з Новим роком!

Від серця, яке я бажаю, я бажаю

Нехай погода хороша

Щасливий будинок наповнює.


Нехай серце вдарить недбало,

На обличчі світиться посмішка,

І успіх не пропустить,

І ви захопитесьте вас у мережі!


У новому році всі вітання

Теплові серця, рідні обличчя.

Нехай життя буде сповненим веселощів

І доброта стукає у ваш будинок.


Любов, здоров'я та удача

Завжди прагнення вперед.

І всі чудові бажання

Нехай він наповнює його щороку!


Нехай новий рік піде до нас

І все погане перетнеться за мить,

Дайте море радісних емоцій

І найкращі дні циклу!


Нехай усі будуть щасливими та здоровими

У чудовому майбутньому році,

Він буде найкращим, найновішим,

Де на нас чекають лише мир і щастя!


Зима хатини снігу

Ні драйв, ні проходять

Тільки Новий рік без пробки

Він летить до нас у всіх парах.


Він несе кохання, удачі

Дні кумедного круглого танцю.

І здоров'я для всіх, крім того

Нехай цього року додає!


Нехай Санта Клаус під новим роком

Люблю сумку принесе.

Надлишок дасть здоров’я, сили,

Так що вони живуть щасливо цілий рік.


Багатство буде дуже здивоване

Він надійно захистить від неприємностей.

І як салют на небі ясне,

Нехай життя завжди буде красивим.


Казкова казка триває на тихій печатці,

На сніговиках та снігових ударах.

І новий рік ведеться з ним

Погрожуючи всім грандіозним масштабом.


Він приносить мішок усіх подарунків,

Що вони запитали, все точно дасть.

Він витере труднощі в порошок,

Тільки дванадцяте вдарить.


Нехай ваш будинок буде сповнений гостей

Ті люди, які дорогі всім у світі,

У новому році, лише хороша новина,

Він вже ходить на планеті.


Під чіткою зіркою всього найкращого нового року

Я хочу побажати тобі сьогодні, сьогодні

Щоб неприємності залишалися в період минулого,

Ніхто не засмучується, щоб він не думав навмисно,

Жити в достатку, вони зробили добро,

Вони не втратили своїх друзів та близьких людей,

І, у диво, віри, з посмішкою щасливою,

Ви провели цього року неквапливо,

Години, на хвилини в ньому, насолоджуючись цим

І яскрава мрія від скорбот, що втікає!


Я бажаю в новому році

Щоб не було турбот

Так що щастя стукає у двері

Так що любов не зникає.


Нехай Санта Клаус приносить

Тільки з доларів троянд,

До автомобіля BMW

Я миттєво стояв у дворі.


До першого січня

Голова не зашкодила!

Нехай родичі та друзі

Вас цінують, як я.


Українська відкритка на Новий рік 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий